BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Donnerstag, Mai 29, 2008

BJovi



Pan Rock Me ma twoj numer-inni tez -moge spokojnie pojsc spac-nareszcie mi sie znow uda Kasie zeswatac hihihihihihihihihihi-to takie proste wystarczy pojsc na koncert!











Tak, Kasieńko,kochanie! Kartkę z numer rzucałam wszystkim-zwłaszcza temu Panu Rock Me,który niedaleko od nas stal-no ,moze to nie John BonJovi ,ale wygladal naprawdę cool!Od dzies wieczór spodziewaj się, ze Twój telefon nie zamilknie!!!!!!!!!!!!!!wjezdzalysmy dzis od korku ,do korku -po 4 godzinach dopiero bylysmy w Stuttgart-rekord!!!!!!!!W czasie jazdy stwierdziłam ze
to miekie ,cieple i przyjemne w dotyku wokol brzucha to ja!
ciągle jestem głodna
i tu zaczynam zastanawiać się dlaczego?
teraz mam nawet kształty Rubensa-fajowo!Co na to Asterix /to mój kon,przyp.autorki!/powie-jak to marne wcześniejsze 52 kg na niego teraz wsiądzie?




1 Kommentare:

Kasia hat gesagt…

OMG i B!!!!!!!!!!! Ty mnie już nie swataj! Raz w zupełności wystarczy :D Fajny Pan Rock Me :) Żartuje... I mam nadzieję, że Ty też??? :D