BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Samstag, Juli 26, 2008

Malpa i ja...........


Bajm - Małpa i ja

Miałeś rację, nigdy tak nie było dobrze jak teraz

Piję kawę i nic właściwie mi do szczęścia nie trzeba

Jestem Bóg wie kim, albo nikim, bez żadnego wyrazu

Bo wiem, będzie tak, jak bym dzień kolejny znała na pamięć



Moja małpa wie, jak naprawdę ze mną jest

Patrzy w oczy tak, jakby znała mnie od lat

Kiedy jest mi źle, opowiada różne dziwne historie



Moja małpa wie, wie dokładnie jak to jest

Kiedy nie wiem co mam robić, dokąd iść

Wtedy mówi mi: Weź się w garść,

Zacznij wszystko od nowa

Od nowa



Miałeś rację, zachowuje się jak trochę stuknięta



Przez ten długi czas mylą mi się dni powszednie od święta

moim przyjacielom i przyjacólkom magijnym buziaki i pozdrowienia

Piję kawę i czytam list od moich wiernych przyjaciół

Lecz nie wierzę im, ani Tobie

Wierzę tylko mojej małpie