BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sonntag, April 19, 2009

The Host,"Intruz " Stephanie Meyer


Pytanie

Moje ciało

mój domie

mój koniu

mój psie gończy

co ja pocznę kiedy mnie opuścisz

Gdzie będę spać

jak będę jeździć

na co polować

Dokąd pojadę

bez ciebie mój gniady

byłeś tak chętny i rączy

jakże odgadnę

co w gąszczu przede mną

skarb tam czy może zasadzka

bez ciebie moje ciało

mój psie wierny i bystry

kiedy umrzesz

Jakze to będzie

leżeć bez ciebie

bez dachu i drzwi

z wiatrem zamiast oczu

Z chmurą na całą zmianę

czym się zakryję?

May Swenson (1913 - 1989)





Skonczylam czytac,

dlugie -poczatki trudne i mozolne

po stronie 100 do dechy ,do konca -do bialego rana

interesujace

czasami wzruszajace

jej bohaterki /Melanie,Bel/glowne to przyklad altruizmu

zmusza mnie do zastanowienia sie nad egoizmem wlasnym
Przeczytalam jej wszystkie ksiazki ;
"Zmierzch" -Twilight- widzialam rowniez film - waouw!!!!!!!!!!!
"Ksiezyc w nowiu" New Moon
"Zacmienie"Eclipse
"Przed switem"Breaking Dawn


1 Kommentare:

reniafritsch hat gesagt…

to musze od ciebie pozyczyc i poczytac!