BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Freitag, Oktober 02, 2009

Hanna Banaszak "Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia"
Jestem kobietką, co niezłomne ma zasady:mój mąż, mój dom - to tylko w życiu liczy się...Ale czasami z domu gna mnie - nie ma rady -upojna siła, i nie będę kryła, żemam ochotę na chwileczkę zapomnienia,na miłosny, czarujący zwischen ruf,który niczego nie narusza i nie zmieniabez zobowiązań, zaklęć, przysiąg, wielkich słów.Kotku mój, i tobie także o to chodzi,to widać w jednej chwili, więcprzeżyj ze mną czarujący epizodzik,co świtem znika i nie rani serc.I ty zapewne też niezłomne masz zasady:twa żona, dom - to tylko liczy się...Ale i ciebie pcha, kochasiu - nie ma rady -ta sama siła, a więc proszę nie kryj, żemasz ochotę na chwileczkę zapomnienia,na miłosny, czarujący zwischen ruf,który niczego nie narusza i nie zmienia,bez zobowiązań, zaklęć, przysiąg, wielkich słów.Kotku mój, mnie też dokładnie o to chodzi,to widać w jednej chwili, więcprzeżyj ze mną czarujący epizodzik,co świtem znika i nie rani serc.Kotku mój, mnie też dokładnie o to chodzi,to widać w jednej chwili, więcprzeżyj ze mną czarujący epizodzik,co świtem znika i nie rani serc,co świtem znika i nie rani serc, aah!

3 Kommentare:

dziuraway hat gesagt…

ja w sumie usmiecham sie ciągle, bez przerwy, ale niestety nie da się być wiecznie szczesliwym, bo szczescie to chwila, czasem każdego dopada jakiś dół... ale już jest dobrze, już wstałam :)

Emilia hat gesagt…

kazdy sie potyka, czasami ktos poda reke a czasami trzeba samemu sie podniesc , ale zawsze z usmiechem na twarzy- Kasia mowi usmiechnij sie ! JA tez

reniafritsch hat gesagt…

ja nie musze nic dodawac-:):):)